Znanstvena monografija o internoj komunikaciji

U okviru projekta IP-2018-01-3323 “Doprinos interne komunikacije uspješnosti organizacije: položaj, kanali, mjerenje i odnos s povezanim konceptima objavljena je znanstvena monografija pod naslovom Internal Communication and Employer Brands. Autori monografije su voditeljica projekta prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, prof. dr. sc. Dejan Verčič i doktorandica na projektu Anja Špoljarić. Izdavač knjige je Routledge, a službeno ide u prodaju od 4. studenog 2022.

U knjizi je kroz 12 poglavlja predložen model interne komunikacije temeljen na rezultatima istraživanja provedenog u sklopu projekta. Autori objašnjavaju kako se strateški pristupa internoj komunikaciji, koja je njezina pozicija u organizacijama, koji su kanali interne komunikacije, kako se mjeri, te koji je njezin odnos s markom poslodavca, angažiranošću zaposlenika, psihološkim ugovorom i percipiranom organizacijskom podrškom