Projekt se bavi obradom liturgijsko-glazbenih rukopisa hrvatskih zemalja od 11.-18. stoljeća. To je premijerni pothvat istodobnog rada muzikologa, filologa, liturgičara i povjesničara umjetnosti specijaliziranih za dokumente srednjovjekovne hrvatske glazbe, pisane riječi, liturgije i likovnosti. Cilj je komparativna usporedba hrvatskih izvora s europskim rukopisima. Ovi izvori predstavljaju najraniji sloj hrvatske pismenosti, liturgije i glazbe. Istraživanja projekta temelje se na suvremenim metodama transkripcije i transliteracije izvora, te rekonstrukcije i interpretacije same srednjovjekovne glazbe. Projekt je ostvario suradnju s muzikologinjom i pjevačicom dr. Katarinom Livljanić (Schola cantorum Basiliensis), voditeljicom ansambla Dialogos, koji je i snimio napjeve iz hrvatskih srednjovjekovnih zapisa. Nadalje, projekt je ostvario suradnju i s projektom Corpus monodicum Instituta za muzikologiju Sveučilišta Julius-Maximilian u Würzburgu (voditelj prof. dr. Andreas Haug). Planirano je uvrštenje napjeva zagrebačke katedrale iz 15. stoljeća u europsku bazu podataka. U okviru istraživanja objavljeni su znanstveni radovi na stranim jezicima u suradnji s inozemnim institucijama i realizirano sudjelovanje na međunarodnim kongresima poput MedRen-a u Pragu, simpozija European context and medieval music održanog u Zagrebu 5. 3. 2020. Suradnici su se usavršavali na Sveučilištima u Italiji, Izraelu, Würzburgu i Oslu, a terenski su radili u arhivima u Hrvatskoj i Europi (Bodleian Library u Oxfordu, Bavarskoj državnoj biblioteci u Münchenu, Apostolskoj biblioteci u Vatikanu, Mađarskoj nacionalnoj biblioteci u Budimpešti). Projekt je ostvario nekoliko muzikoloških otkrića: otkriće najstarijeg brevijara Bosanske vikarije iz 15. stoljeća koji se čuva u Dubrovniku, kodeksa 463 Kaptolskog arhiva u Splitu, pronalaska konkordance najstarijeg fragmenta svjetovne glazbe u Hrvatskoj iz 13. stoljeća. Medijski izuzetno dobro popraćen, projekt je bio temom čak 7 emisija Hrvatskoga radija, a zapažena je njegova prisutnost i u hrvatskim kulturnim časopisima, prilozima i kolumnama. Na taj su način rezultati istraživanja doprli do auditorija izvan stručnih i znanstvenih muzikoloških krugova.