Obrazovanje je najmoćniji alat za promijeniti svijet. Svakodnevno usavršavanje kroz formalno obrazovanje presudno je za razvoj društva te ima veliki značaj za svakoga tko želi polučiti uspjeh u svojem društvenom i profesionalnom razvoju. Rano usvajanje vještina, i to prvenstveno vještina računanja, ključno je za daljnji uspješan razvoj karijere.
Math Attds je interdisciplinarni projekt kojeg vode ekonomisti i psiholozi. Projekt prati i vrednuje socio-emocionalno učenje učenika osnovnoškolske dobi te ispituje promjene u stavovima o matematici, matematičkom samopoimanju i samopouzdanju djece. U mjerenju promjena koriste se Test Implicitnih Asocijacija i eksplicitne mjere (samo-izvješća). Ove mjere pružaju novi način praćenja pozitivnih promjena u uvjerenjima i stavovima učenika o matematici tijekom vremena. U sklopu projekta razvijeni su načini jednostavnog upravljanja implicitnim i eksplicitnim mjerama za procjenu stavova o matematici, samopoimanju i samopouzdanju te su metode prilagođene uporabi u Hrvatskoj. Kombinacija implicitnih i eksplicitnih mjera pruža korisnu, standardiziranu metriku za kvantificiranje uspjeha u cijelom školskom okruženju tijekom akademske godine.
Kako bi se rezultati projekta podijelili s nastavnicima i roditeljima te se objasnilo njihovo značenje za svakodnevnu praksu s djecom, razvijaju se nove komunikacijske strategije. U tu svrhu izrađuju se video materijali koji pomažu roditeljima i učiteljima u praćenju učenja djece. Video materijalima prenose se rezultati istraživanja provedenih u sklopu projekta i znanstvenih otkrića svjetskih stručnjaka. Video materijali postavljaju se na službenu web stranicu projekta, te na društvene mreže YouTube i LinkedIn.
Također, predlažu se intervencije za ojačavanje učenikove identifikacije s matematikom kako bi se izmjerilo koliko intervencije mijenjaju učenikove implicitne i/ili eksplicitne stavove o matematici i matematičko samopoimanje. Dodatno, organiziraju se i edukativne radionice namijenjene djeci, roditeljima i nastavnicima kako bi što uspješnije primijenili rezultate ovog projekta u svakodnevnoj praksi, a sve s ciljem poticanja djece da iskoriste sav svoj potencijal.
Projekt je rezultat suradnje Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Institute for Learning & Brain Sciences Sveučilišta u Washingtonu.